Monday, May 13, 2013

You Are

有時候,我真的驚嘆,驚嘆在敬拜中可以如此的被神佔領心靈,心中滿是感恩。 耶穌,真的來了,充滿了衪的羊 (Jesus,Come and fill your lamb)。那敬拜的中心是耶穌,亦單單只有耶穌的敬拜聚會。衪,是整個聚會的重心,是主角,是一切,也是唯一聚會的原因。我坐在人群之中,帶著一切生活中大大小小的疑問、重擔、傷害與掙扎,心中別無所求,只想見到主,It’s all about YOU, Lord! 而 主每一次都找著了我,我也找著了主。一切大大小小的包袱在走出聖殿時已沒有在我的背上,都卸下在祭壇上。主把我的擔子承擔了,而擱在我背上的擔子換了是主的,那是愛人的擔子,為主作工的擔子。雖然台上的人一句也沒有呼籲人去做甚麼,也沒有發出任可責備的意思,但那個愛人的使命,用了一種非言語的方式叫人心 甘情願的背上在自己肩膀上。我不知道是如何有此結果的,我想,那是聖靈的工作,當人完全被主充滿,那被主愛著的情感,足以教人懂得,愛,不是佔有,而是分 享。 這一首,You Are,深深的感動我,被主的愛包圍、融化。



You Are

By Mark Roach

You are holy, You are faithful
You are savior, You are friend
You are all I'll ever need
Lord, You are

And You are every question's answer
You are every reason why
You are moving, You are still, Lord
You are

And You are the Lord on high
And You are the way, the truth, the life
And You are the word made flesh
You are the Bright Morning Star
You are

You are glory, Hallelujah
You are hope of peace on earth
You are alpha and omega
You are

And You are comfort, You are refuge
You are love personified
And You are kindness and compassion
You are

You are my God and my King
You are the words that I sing
You are the reason I made this offering (x2)

You are the Lord on high
And You are the way, the truth, the life
And You are the word made flesh
You are the Bright Morning Star

And You are the word made flesh
You are the Bright Morning Star
You are

No comments: