Wednesday, February 25, 2009

打打氣

現實有時真使我們招架不住,一個又一個衝擊。我們不敢向別人訴說心中有多不安,就跟天父說吧!因為衪顧念我們,祂是我們的救贖主。

謝謝你的一通電話,環境有多難,世界有多殘酷,人心有多冷淡,你有多無助,請不必沮喪!悲鳴總會過去,希望總在前頭,而我正與你同行在現在的黑暗中同步邁向光明。我不憑什麼勸你,只用信心宣告,因為我也很軟弱。

求主藉這歌為在焦慮、迷惘、不信、無奈、失意、自責中的你、你、你…打打氣!

我的救贖者活著

我知道我的救贖者活著,他是永活的主,當我在深谷迷失時,祂領我走正義路。我知道我的救贖者活著,他是永活的主,當我在曠野孤獨時,祂伴我作我的燈。我知道我的救贖者永遠活著,我必不再憂慮,我要在每一個日夜中,領受祂的豐盛之愛。我知道我的救贖者永遠活著,我靈不再沉睡,當號角響起的那一天,我將見祂榮光之面,我的救贖者永遠活著!

For I know Jesus reigns forevermore, my Savior and my King.
When I’m lost in the deep valley, He leads me back to His way

For I know Jesus lives forevermore, my Savior and my King.
When I’m alone in wilderness, His light shines upon my path.

For I know my Redeemer lives forever. My heart will not forget
He fills my every day and night with abundance of His life.

For I know my Redeemer lives forever. My heart will never fear
And on that day when that trumpet sounds, with my eyes I will see His face.

我的救赎者活着.mp3 -

No comments: