Thursday, June 16, 2011

Best Companion

A dog has no use for fancy cars, big homes, or designer clothes. A water log stick will do just fine. A dog doesn't care if your rich or poor, clever or dull, smart or dumb. Give him your heart and he'll give you his. How many people can you say that about? How many people can make you feel rare and pure and special? How many people can make you feel extraordinary?  -- John Grogan - 'Marley & Me'

我和尋回犬的十個約定

1. 請耐心聆聽我的話語
2. 相信我,因我一直都與你同一陣線
3. 經常和我遊玩
4. 別忘記我也有感情的
5. 不要和我打架,因為終有一天我長大了,我便會贏的
6. 我不聽話的時候,一定是有原因的
7. 你上學,有朋友,但是我……就只有你
8. 我老了以後亦請繼續做我的朋友
9. 我只活大既十年,所以要珍惜一起生活的每一刻
10. 我不會忘記一起渡過的日子,我死的時候,請留在我的身邊

No comments: